REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ PRZEZ studentshop.pl
1. Postanowienia wstępne
Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w sklepie internetowym escwear.pl, który określa warunki świadczenia usług elektronicznych przez Student Travel sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie za pośrednictwem witryny escwear.pl na rzecz Klientów.
1. Klient to podmiot, który zawiera ze Sprzedawcą Umowę o świadczenie usługi, pod warunkiem posiadania pełnej zdolności do czynności prawnych, lub ograniczonej zdolności do czynności prawnych w przypadkach uregulowanych przepisami prawa powszechnie obowiązującego albo bycia osobą prawną lub jednostką organizacyjną.
2. Konsument to klient, który zawiera Umowę niezwiązaną bezpośrednio z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą lub zawodową.
3. Sprzedawca to Student Travel sp. z.o.o z siedzibą w Lublinie przy ul. Zuchów 2/34, kod pocztowy: 20-047, zarejestrowany w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP: 7123300803 oraz REGON: 362583834, będący usługodawcą, administratorem i właścicielem sklepu.
4. Sklep to sklep internetowy prowadzony przez sprzedawcę w języku polskim za pośrednictwem witryny www dostępnej w sieci Internet pod adresem url studentshop.pl. Sklep świadczy na rzecz klientów usługi elektroniczne, w tym sprzedaż.
5. Usługa Elektroniczna to usługa świadczona przez sprzedawcę na rzecz Klienta, na podstawie umowy zawartej pomiędzy stronami za pośrednictwem sklepu, w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron.
6. Koszyk to funkcjonalność sklepu, umożliwiającą kompletowanie zamówień produktów przez klienta. Dodanie produktu do listy produktów objętych zamówieniem następuje poprzez użycie przycisku „Do koszyka”, znajdującego się przy produkcie w obszarze strony internetowej sklepu.
7. Sprzedaż to świadczona przez sprzedawcę na rzecz Klienta usługa sprzedaży produktów bez jednoczesnej obecności stron (na odległość), poprzez przekaz danych na indywidualne żądanie Klienta, przesyłana i otrzymywana za pomocą urządzeń do elektronicznego przetwarzania, włącznie z kompresją cyfrową, i przechowywaniem danych, która jest w całości nadawana, odbierana lub transmitowana za pomocą sieci telekomunikacyjnej.
8. Umowa to umowa o świadczenie przez sprzedawcę na rzecz Klienta Usługi Elektronicznej.
9. Dane kontaktowe sprzedawcy to dane sprzedawcy, przy użyciu których Klient może się z nim skontaktować, tj. sklep@student.travel.pl
10. Dane kontaktowe Klienta to dane Klienta, przy użyciu których sprzedawca może skontaktować się z Klientem, obejmujące adres, adres poczty elektronicznej i numer telefonu.
11. Produkt to rzecz zaprezentowana w obszarze sklepu przez sprzedawcę w celu sprzedaży.
12. Dostarczenie to doręczenie produktów Klientowi na wskazane przez niego miejsce przeznaczenia, za pośrednictwem Przewoźnika.
13. Przewoźnik to będący przewoźnikiem podmiot wykonujący czynności Dostarczania produktów we współpracy ze sprzedawcą.
14. Zewnętrzny system płatności – to system płatności internetowych, którym posługuje się sprzedawca.
15. Dni robocze to dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
2. Ogólne warunki Umowne
1. Sprzedawca na podstawie art. 8 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną ustanawia Regulamin, który udostępnia pod adresem url sklepu, w brzmieniu: escwear.pl
2. Sprzedawca świadczy usługi elektroniczne zgodnie z Regulaminem.
3. Podane na stronie internetowej sklepu informacje nie stanowią
oferty sprzedawcy w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, a jedynie
zaproszenie Klientów do składania ofert zawarcia umowy sprzedaży.
4. Świadczenie wszystkich usług elektronicznych odbywa się za pośrednictwem
strony internetowej sklepu przez 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu.
5. W celu korzystania ze sklepu konieczne jest dysponowanie przez
Klienta urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet, poprawnie
skonfigurowaną przeglądarką internetową w wersji aktualnej bądź poprzedniej:
Microsoft Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome, Firefox, Safari,
lub Opera, a także aktywnym i poprawnie skonfigurowanym kontem poczty
elektronicznej.
6. Korzystanie ze sklepu następuje poprzez zapoznanie się z jego
zawartością.
3. Świadczenie bezpłatnych usług elektronicznych
Sprzedawca świadczy na rzecz Klientów następujące bezpłatne usługi elektroniczne:
•
Udostępnienie formularza kontaktowego,
•
Udostępnienie formularza zamówień,
1. Umowa o świadczenie usługi udostępnienia formularza kontaktowego
zawierana jest na czas oznaczony w chwili rozpoczęcia korzystania z formularza
kontaktowego i zostaje rozwiązana w chwili skorzystania z niego lub zaniechania
tej czynności przez Klienta. Przedmiotem niniejszej umowy jest udostępnienie
formularza kontaktowego znajdującego się na stronie internetowej sklepu, w celu
wysłania wiadomości do sprzedawcy.
2. Umowa o świadczenie usługi udostępnienia formularza zamówień
zawierana jest na czas oznaczony w chwili rozpoczęcia korzystania z formularza
zamówień i zostaje rozwiązana w chwili złożenia zamówienia lub zaniechania jego
złożenia przez Klienta. Przedmiotem niniejszej umowy jest udostępnienie
formularza zamówień znajdującego się na stronie internetowej sklepu, w celu wysłania
zamówienia do sprzedawcy.
3. Umowa o świadczenie usługi zapytania o produkt zawierana jest na
czas oznaczony w chwili rozpoczęcia korzystania z opcji zapytania o produkt i
zostaje rozwiązana w chwili skorzystania z niej lub zaniechania tej czynności
przez Klienta. Przedmiotem niniejszej umowy jest udostępnienie opcji zapytania
o produkt, w celu zapytania sprzedawcy o dostępność produktu.
4. Umowa o świadczenie usługi wprowadzania opinii o Produkcie
zawierana jest na czas oznaczony w chwili rozpoczęcia korzystania z formularza
wprowadzania opinii o Produkcie i zostaje rozwiązana w chwili skorzystania z
niego lub zaniechania tej czynności przez Klienta. Przedmiotem niniejszej umowy
jest udostępnienie formularza wprowadzania opinii o Produkcie, w celu jej
wprowadzenia. Umowa zakazuje zamieszczania przez Klienta treści o charakterze
bezprawnym, naruszającym dobre obyczaje, godzącym w interesy sprzedawcy lub
postanowienia Regulaminu i uwzględnia uprawnienie sprzedawcy do moderacji
wprowadzonych opinii, w przypadku gdy naruszają one postanowienia Regulaminu.
5. Umowa o świadczenie usługi prowadzenia Konta Klienta zawierana
jest na czas nieoznaczony w chwili rejestracji Konta Klienta. Przedmiotem
niniejszej umowy jest udostępnienie panelu zarządzającego zamówieniami Klienta.
6. Umowa o świadczenie usługi Newsletter zawierana jest na czas
nieoznaczony w chwili otrzymania przez Klienta na adres poczty elektronicznej
potwierdzenia zawarcia umowy o świadczenie usługi Newsletter przez sprzedawcę.
Zamówienie usługi następuje poprzez użycie przez Klienta właściwego pola
aktywacji Newslettera w formularzu rejestracyjnym lub w innym formularzu udostępnionym
przez sprzedawcę na stronie internetowej sklepu. Przedmiotem niniejszej umowy
jest świadczenie sprzedawcy na rzecz Klienta, polegające na przesyłaniu na
adres poczty elektronicznej wiadomości zawierających informacje dotyczące
produktów lub usług elektronicznych świadczonych przez sprzedawcę. Niniejsza
Umowa zostaje rozwiązana przy użyciu linkuurl, który jest umieszczany w każdej
wiadomości Newsletter.
7. Umowa o świadczenie usługi Polecenia produktu zawierana jest na
czas oznaczony w chwili rozpoczęcia korzystania z formularza polecenia produktu
i zostaje rozwiązana w chwili skorzystania z niego lub zaniechania tej czynności
przez Klienta. Zakres niniejszej umowy obejmuje udostępnienie formularza
polecenia produktu, w celu wysłania wiadomości o Produkcie do osoby trzeciej,
wskazanej przez Klienta.
8. Umowa o dodanie produktu do przechowalni zawierana jest na czas
oznaczony w chwili rozpoczęcia korzystania z opcji dodania produktu do
przechowalni i zostaje rozwiązana w chwili skorzystania z niej lub zaniechania
tej czynności przez Klienta. Dla zawarcia umowy wymaga się zalogowania w Koncie
Klienta. Zakres niniejszej umowy obejmuje udostępnienie opcji tzw. dodania
produktu do przechowalni, tj. czasowego zapisania produktu w pamięci Konta
Klienta.
9. Umowa o świadczenie bezpłatnej Usługi Elektronicznej może być
rozwiązana przez Klienta lub sprzedawcę bez podania przyczyny i w każdym
czasie, przy zastosowaniu ujętych w Regulaminie funkcjonalności lub poprzez
wiadomość e-mail, przesłaną pod adres e-mail ujęty w Danych Kontaktowych
sprzedawcy lub Danych Kontaktowych Klienta.
4. Zamówienia
1. Zamówienia na produkty można składać za pośrednictwem strony
internetowej sklepu przez 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę, przy użyciu
funkcji „Koszyk”.
2. Po skompletowaniu listy zamówień produktów w obszarze Koszyka
Klient określa:
•
sposób dostarczenia produktów, poprzez wybór właściwej opcji
dostarczenia,
•
sposób płatności, poprzez wybór właściwej opcji płatności,
•
adres dostarczenia,
•
dane kontaktowe Klienta.
1. Złożenie zamówienia poprzedza otrzymanie przez Klienta (poprzez wyświetlenie
w obszarze Koszyka) informacji o łącznej cenie za zamówienie wraz z podatkami
oraz kosztami pochodnymi, w szczególności kosztami dostarczenia i płatności.
2. Przed wysłaniem formularza zamówienia, poprzez zaznaczenie jego właściwego
pola Klient powinien oświadczyć iż:
•
wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych podanych w
formularzu rejestracyjnym, w celu realizacji usług elektronicznych przez
sprzedawcę,
•
zapoznał się z Regulaminem i akceptuje jego postanowienia.
1. Niezłożenie przez Klienta oświadczenia wskazanego w powyższym
punkcie uniemożliwia złożenie zamówienia.
2. Przed wysłaniem formularza rejestracyjnego, poprzez zaznaczenie właściwego
pola formularza rejestracyjnego, Klient może dobrowolnie oświadczyć, iż wyraża
zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych podanych w formularzu
rejestracyjnym w celach marketingowych przez sprzedawcę.
3. Oświadczenie o którym stanowi punkt powyższy, obejmuje
potwierdzenie przez Klienta, iż został poinformowany o treści niniejszego
przepisu: wskazane cele marketingowe mogą obejmować w szczególności przesłanie
przez sprzedawcę informacji handlowych przy użyciu danych kontaktowych Klienta.
Zgoda, o której stanowi punkt powyższy, może być cofnięta w każdej chwili, a
Klientowi przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich
poprawiania.
4. Złożenie zamówienia może nastąpić poprzez użycie pola „Zamawiam i
Płacę” w Koszyku i jest równoznaczne ze złożeniem sprzedawcy przez Klienta
oferty zawarcia umowy sprzedaży produktów ujętych w zamówieniu.
5. Złożone zamówienie może zostać zmienione przez Klienta do momentu
otrzymania informacji o nadaniu przesyłki przez sprzedawcę.
6. Zmiana zamówienia może obejmować jego anulowanie, anulowanie w części,
rozszerzenie o dodatkowe produkty, zmianę adresu dostarczenia.
7. Sprzedawca niezwłocznie poinformuje Klienta o niemożliwości realizacji
zamówienia, w przypadku wystąpienia okoliczności ją powodujących. Udzielenie
tej informacji następuje telefonicznie lub elektronicznie, przy użyciu danych
kontaktowych Klienta. Informacja może zawierać następujące sposoby modyfikacji
zamówienia:
•
anulowanie w części niemożliwej do zrealizowania, co skutkuje
przeliczeniem wartości zamówienia,
•
dokonanie podziału produktów podlegających dostarczeniu na część,
której dostarczenie jest możliwe oraz część, której dostarczenie nastąpi w późniejszym
terminie, co nie skutkuje przeliczeniem wartości zamówienia,
•
anulowanie zamówienia w całości, co skutkuje umorzeniem wartości
zamówienia.
1. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia następuje w drodze przesłania
przez sprzedawcę wiadomości e-mail pod wskazany w danych kontaktowych Klienta
adres elektroniczny. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia jest równoznaczne z
przyjęciem przez sprzedawcę oferty zawarcia umowy sprzedaży, złożonej przez
Klienta.
5. Sprzedaż
1. Sprzedawca świadczy na rzecz Klientów usługę sprzedaży produktów
na odległość, za pośrednictwem sklepu.
2. Przedmiot umowy sprzedaży obejmuje zobowiązanie sprzedawcy do
przeniesienia na Klienta własności produktów i wydania ich, oraz zobowiązanie
Klienta do odebrania produktów i zapłaty sprzedawcy ceny produktów.
3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do prowadzenia kampanii
promocyjnych, polegających na obniżeniu ceny produktu do określonego terminu
lub wyczerpania zapasu produktów podlegających promocji.
4. Zawierając Umowę sprzedaży, sprzedawca zobowiązuje się do
dostarczenia Klientowi produktów bez wad.
5. Umowa sprzedaży zostaje zawarta z chwilą potwierdzenia przyjęcia
zamówienia Klienta przez sprzedawcę.
6. Wydanie produktów następuje niezwłocznie i zwykle w ciągu 1-2dni
roboczych.
7. Czas realizacji wydania produktów może ulec zmianie w przypadku
zmiany zamówienia przez Klienta.
8. Wydanie produktów odbywa się:
•
w przypadku wyboru przez Klienta opcji dostarczenia, za pośrednictwem
Przewoźnika, pod adres podany przez Klienta,
•
w przypadku wyboru odbioru osobistego produktów przez Klienta, pod
adresem ul. Zuchów 2/34 , 20-047 Lublin, od poniedziałku do piątku w godz.
9:00-18:00,
•
Sprzedawca potwierdza wydanie produktów Przewoźnikowi w celu ich
dostarczenia, pod adres podany przez Klienta w trakcie składania zamówienia,
poprzez przesłanie wiadomości e-mail na adres poczty elektronicznej Klienta.
1. Niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy
przechodzi na Konsumenta z chwilą jej wydania Konsumentowi.
2. Dostarczona przesyłka powinna zostać zbadana przez Klienta przy
obecności Przewoźnika. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki Klient ma
prawo żądać sporządzenia właściwego protokołu.
3. Wydanie produktów następuje nie wcześniej, niż po uiszczeniu zapłaty
przez Klienta.
6. Płatności
1. Wartość płatności z tytułu sprzedaży jest ustalana na podstawie
cennika produktów, znajdującego się na stronie internetowej sprzedawcy w chwili
zamówienia produktu. Ceny podane na stronie internetowej sklepu przy danym
Produkcie są cenami brutto podanymi w polskich złotych i zawierają wartość
podatku VAT, natomiast nie zawierają kosztów dostarczenia produktu i wybranej
formy płatności.
2. Koszty transakcji i dostarczenia produktu ponosi Klient.
3. Łączna cena zamówienia, widoczna w obszarze Koszyka przed złożeniem
zamówienia a po wyborze sposobu dostarczenia produktów oraz płatności, obejmuje
cenę za zamówione produkty wraz z należnościami podatkowymi oraz wszelkimi
kosztami pochodnymi, w szczególności kosztami dostarczenia i transakcji. Łączna
cena zamówienia jest wiążąca dla sprzedawcy i Klienta.
4. Sklep umożliwia następujące sposoby płatności z tytułu świadczonych
usług sprzedaży:
•
przelewem na rachunek bankowy sklepu,
•
przelewem przy użyciu zewnętrznego systemu płatności,
•
gotówką przy odbiorze za pobraniem od przewoźnika.
•
Termin płatności należności przypada na chwilę wydania produktu.
1. W przypadku braku wpłaty w terminie 14 dni zamówienie zostaje
anulowane.
2. Rachunek lub faktura VAT z tytułu Usługi sprzedaży zostają dołączone
do produktów podlegających wydaniu lub przesłane wiadomością e-mail pod adres
e-mail Klienta, w zależności od woli Klienta.
3. Klient wyraża zgodę na otrzymywanie faktur w formie
elektronicznej.
4. Zwrot płatności przez sprzedawcę następuje niezwłocznie, nie później
niż w terminie 14 dni od daty powstania przyczyny, w przypadku:
•
odstąpienia od umowy przez konsumenta,
•
rezygnacji przez Klienta z zamówienia lub części zamówienia opłaconego
przed realizacją,
•
uznania przez sprzedawcę roszczenia objętego zgłoszeniem
reklamacyjnym w całości lub części, na podstawie powszechnie obowiązujących
przepisów.
1. Zwrot płatności następuje przy użyciu takiego samego sposobu płatności,
jaki został użyty przez Klienta w pierwotnej transakcji, chyba że wyrazi on
zgodę na inne rozwiązanie, które nie wiążę się dla niego z żadnymi kosztami.
2. Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu poniesionych przez
Klienta dodatkowych kosztów dostarczenia produktów, jeżeli Klient wybrał sposób
dostarczenia produktów inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany
przez sprzedawcę.
7. Reklamacje i gwarancje
1. Reklamacje można składać w formie pisemnej, listem tradycyjnym pod
adres ul. Zuchów 2/34, 20-047 Lublin, przy użyciu formularza, którego wzór
stanowi załącznik do Regulaminu, zamieszczony w obszarze strony internetowej
sklepu.
2. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać opis problemu oraz dane
identyfikacyjne Klienta.
3. Sprzedawca rozpoznaje reklamacje w terminie 14 dni od daty zgłoszenia.
W treści składanej reklamacji zaleca się podanie Danych Kontaktowych Klienta,
które posłużą udzieleniu odpowiedzi na reklamację oraz prowadzeniu
korespondencji z nią związanej.
4. W przypadku gdy reklamacja dotyczy produktu, w celu rozpatrzenia
reklamacji przez sprzedawcę, Klient powinien dostarczyć lub przesłać
reklamowany produkt na adres sprzedawcy.
5. Reklamacje można składać z tytułu rękojmi za wady produktów objętych
umową sprzedaży oraz innych usług elektronicznych.
6. Jeżeli produkt ma wadę, Klient może żądać wymiany produktu na
wolny od wad albo usunięcia wady. sprzedawca jest obowiązany wymienić produkt
wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych
niedogodności dla Klienta.
7. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli
doprowadzenie do zgodności z umową produktu wadliwego w sposób wybrany przez
Klienta jest niemożliwy albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem
doprowadzenia do zgodności z umową wymagałby nadmiernych kosztów.
8. Jeżeli Klient nie jest Konsumentem, sprzedawca może odmówić
wymiany produktu na wolny od wad lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty
zadośćuczynienia temu obowiązkowi przewyższają cenę produktu sprzedanego.
9. Jeżeli produkt ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu
ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez
nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni produkt wadliwy na wolny od wad
albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już
wymieniony lub naprawiany przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość
obowiązkowi wymiany produktu na wolny od wad lub usunięcia wady. Klient nie może
odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
10. Konsument może zamiast zaproponowanego przez sprzedawcę usunięcia
wady żądać wymiany produktu na wolny od wad albo zamiast wymiany produktu żądać
usunięcia wady, chyba że doprowadzenie produktu do zgodności z umową w sposób
wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w
porównaniu ze sposobem proponowanym przez sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności
kosztów uwzględnia się wartość produktu wolnego od wad, rodzaj i znaczenie
stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby
Konsumenta inny sposób zaspokojenia.
11. Obniżona cena o której stanowi pkt 9 i 10 powyżej, powinna
pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość
produktu z wadą pozostaje do wartości produktu bez wady.
12. Konsument posiada możliwość skorzystania z następujących pozasądowych
sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
•
złożenie wniosku o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej
umowy sprzedaży do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy
Inspekcji Handlowej,
•
złożenie wniosku o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie
polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a sprzedawcą do wojewódzkiego
inspektora Inspekcji Handlowej,
•
skorzystanie z pomocy powiatowego lub miejskiego rzecznika
konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy
ochrona konsumentów.
1. Produkty mogą być objęte gwarancją producenta lub dystrybutora. W
takim przypadku, Klient jest uprawniony do reklamowania produktu przy
zastosowaniu uprawnień wynikających z gwarancji, poprzez dokonanie reklamacji
do gwaranta. Złożenie reklamacji do gwaranta może zostać dokonane za pośrednictwem
sprzedawcy lub bezpośrednio do gwaranta.
2. Klient może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady
fizyczne rzeczy niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji.
8. Odstąpienie od umowy
1. Konsument może bez podawania przyczyny odstąpić w terminie 14 dni
od umowy świadczenie Usługi Elektronicznej, w tym od umowy sprzedaży, z zastrzeżeniem
norm wskazanych w treści pouczenia o odstąpieniu od umowy, stanowiącego załącznik
do Regulaminu, zamieszczony w obszarze strony internetowej sklepu.
2. Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży, składając sprzedawcy oświadczenie
o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór
stanowi załącznik do Regulaminu, zamieszczony w obszarze strony internetowej
sklepu.
3. W przypadku otrzymania drogą elektroniczną oświadczenia o odstąpieniu
przez Konsumenta od umowy sprzedaży, sprzedawca niezwłocznie prześle Klientowi
potwierdzenie jego otrzymania.
4. Niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w
którym Konsument odstąpił od umowy sprzedaży, ma on obowiązek zwrócić produkt
sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez sprzedawcę. Do zachowania
terminu wystarczy odesłanie produktu przed jego upływem. Niniejszy przepis nie
znajduje zastosowania w przypadku, gdy sprzedawca zaproponował, że sam odbierze
produkt.
5. Sprzedawca zobowiązuje się do odebrania produktu na swój koszt,
gdy ze względu na jego charakter nie można odesłać produktu w zwykły sposób
pocztą, a jednocześnie produkt został Dostarczony Konsumentowi do miejsca, w
którym zamieszkiwał w chwili zawarcia umowy sprzedaży.
6. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości
produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza
konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.
7. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, uważa się ją za
niezawartą. Jeżeli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży
zanim sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.
8. Informacje dotyczące korzystania z prawa odstąpienia od umowy
znajdują się w pouczeniu o odstąpieniu od umowy, stanowiącym załącznik do
Regulaminu.
9. Postanowienia uzupełniające
1. Wszystkie produkty w Sklepie są fabrycznie nowe.
2. Zdjęcia produktów mogą nieznacznie odbiegać od rzeczywistego wyglądu
co nie ma wpływu na ich funkcjonalność i parametry użytkowe.
3. Wszelkie znaki towarowe, elementy graficzne i zdjęcia zamieszczone
na stronie internetowej sklepu w celu prezentacji produktów są przedmiotem praw
autorskich ich właścicieli.
4. Domena internetowa sklepu, jego logotypy, nazwa i Regulamin
stanowią własność prawa autorskiego i przedmiot ochrony prawnej.
5. Klient przyjmuje do wiadomości, iż zabronione jest dostarczanie
przez Klienta treści bezprawnych.
6. Sprzedawca zobowiązuje się do dokładania należytych starań celem
umożliwienia prawidłowego funkcjonowania sklepu oraz do udzielania pomocy w
rozwiązywaniu problemów technicznych, związanych z jego działaniem.
7. Sprzedawca zobowiązuje się do prowadzania działań zmierzających do
ochrony danych znajdujących się w Koncie Klienta przed nieuprawnionym dostępem
i użyciem. Klient ponosi odpowiedzialność za następstwa ujawnienia swojego
loginu lub hasła osobom trzecim.
8. Odpowiedzialność sprzedawcy w stosunku do Klientów niebędących
Konsumentami z tytułu świadczonych usług elektronicznych jest ograniczona do
wartości należności z tytułu świadczonej usługi.
9. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za:
•
przerwy w prawidłowym funkcjonowaniu sklepu oraz nienależyte
wykonywanie usług elektronicznych, spowodowane siłą wyższą,
•
przerwy w prawidłowym funkcjonowaniu sklepu oraz nienależyte
wykonywanie usług elektronicznych na rzecz Klientów niebędących Konsumentami,
spowodowane czynnościami technicznymi lub przyczyną leżącą po stronie podmiotów
za pomocą których Sklep świadczy Usługi Elektroniczne,
•
korzyści utracone przez Klienta niebędącego Konsumentem,
•
następstwa wykorzystania danych dostępowych do konta Klienta przez
osoby trzecie, w przypadku gdy weszły one w ich posiadanie w następstwie
naruszenia postanowień Regulaminu przez Klienta,
•
szkody spowodowane naruszeniem przez Klienta postanowień
Regulaminu.
10. Postanowienia końcowe
1. Sprzedawca może zbierać informacje, celem przechowywania ich
lokalnie na urządzeniu Klienta, korzystając z mechanizmu pamięci przeglądarki
przy użyciu plików „cookies”.
2. Dane osobowe użytkowników sklepu przetwarzane są na podstawie
zgody osób, których dotyczą lub gdy jest to konieczne do realizacji umowy, gdy
osoba której dane dotyczą jest jej stroną lub gdy jest to niezbędne do podjęcia
działań przed zawarciem umowy na żądanie osoby, której dane dotyczą.
3. Dane osobowe są zbierane w celu świadczenia usług przez Sklep.
Osobom, których dane zostały przez Sklep zebrane, przysługuje prawo dostępu do
treści swoich danych, poprawiania ich oraz wniesienia pisemnego umotywowanego żądania
zaprzestania ich przetwarzania, a także sprzeciwu wobec tego.
4. Zasady przetwarzania danych osobowych, polityki prywatności oraz
polityki plików „cookies” uregulowane zostały w odrębnym dokumencie „Polityka
prywatności oraz polityka plików „cookies”, zamieszczonym w obszarze strony
internetowej sklepu oraz są zgodne z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia
29 sierpnia 1997 roku.
5. Zawierając Umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej, Klient
dobrowolnie upoważnia sprzedawcę do kierowania na Dane Kontaktowe Klienta
informacji związanych z Umowami oraz ich wykonaniem, a także informacji
handlowych w przypadku wyrażenia na to odrębnej zgody.
6. Klient niebędący Konsumentem jest zobowiązany do informowania
sprzedawcy o zmianach Danych Kontaktowych Klienta, pod rygorem skuteczności ich
zastosowania przy doręczeniach.
7. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do prowadzenia prac
konserwacyjnych systemu teleinformatycznego sklepu, usunięcia z ważnych
przyczyn całej zawartości sklepu oraz zaprzestania świadczenia Usług oraz
zamieszczania w Sklepie treści reklamowych.
8. Zmiana Regulaminu następuje poprzez publikację jego nowej treści
na stronie internetowej sklepu, za uprzednim poinformowaniem o tym fakcie.
Informację o zmianie Regulaminu umieszcza się w obszarze strony internetowej
sklepu nie później niż w terminie 10 dni przed datą rozpoczęcia jego obowiązywania.
9. W kwestiach nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie mają
przepisy polskiego prawa powszechnie obowiązującego.
10. Regulamin obowiązuje od 29.07.2016r.